گت بلاگز

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۵)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۵)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۹۵)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

پیکر ناصر خان ملک مطیعی روز یکشنبه با حضور فوق العاده هزاران تن از مردم و هواداران از منزل سینما تشییع شد و در منزل ابدی اش در کنار مرحوم فردین در قطعه بازیگران و صورت های معروف به خاک سپرده شد. اشخاص زیادی در این مراسم حضور داشتند تا با استاد خود و ستاره ای که همه آن ها را عاشق سینما کرد، خداحافظی کنند. مطلب را با تصویری از این مراسم شروع میکنیم.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۵)

بانو فاطمه معتمد آریا یکی از اشخاص حاضر در مراسم بود.

دورهمی همه رفقا و هم بازی های قدیمی ناصر خان در منزل سینما تا با او خداحافظی کنند. سیامک اطلسی، داریوش اسد زاده، رضا صفایی پور و همچنین فریدون جیرانی، نصرت الله وحدت و خیلی های دیگر.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

سالار عقیلی از خواننده های نردیک به ناصر خان بود، در حال به اغوش گرفتن و دلداری دادن به پسرِ مرحوم ملک مطیعی.

استاد محمد متوسلانی که در فیلم های فراوانی هم بازی ناصر خان ملک مطیعی بود، یکی از سخنرانان این مراسم بود و با جملات تندش مسئولین و باعثین دور از صحنه بودن ناصر خان در این چهل سال را به باد انتقاد گرفت.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۵)

مسعود خان کیمیایی خالق قیصر و داش فرمون، در کنار سعید راد و پرویز پرستویی سایر کسانی بودند که در این مراسم پشت میکروفن رفتند و از ناصر خان یاد کردند و اکثرا بادلی پر از گلایه با دوست مطلوم خود خداحافظی کردند. صحبت های بی پروای پرویز پرستویی در این بین بعد رسانه ای بیشتری پیدا کرد.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

هدی زین العابدین، مهناز افشار و پریناز ایزدیار هم در مراسم حضور داشتند.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۵)

ایرج نوذری که دوست قدیمی پدرش را از دست داده بود، هم شانه با مردم زیر تابوت ناصر خان را گرفت و او را تشییع کرد.

امین تارخ، گرفتار بین مردم گوشی به دست!

داریوش فرهنگ و فرامرز قریبیان هم در مراسم حضور داشتند.

مستانه مهاجر، شهره سلطانی، پرستو صالحی، پوری بنایی، پژمان بازغی و چندی دیگر از اشخاص عزیز در تصویرهای مربوط به این مراسم حضور داشتند که باز این تعداد خیلی خیلی کمتر از کسانی بودند که در اینستاگرام سیاه پوش شده است بودند و جهت ناصر خان عزاداری می کردند. اشخاص عزیز از ادای احترام به اساتید فقط صفحه سیاه کردن و جملات جانسوز نوشتن را بلد هستند.

ادامه می دهیم با این تصویر آقای گل لیگ در کنار همسر و فرزندش در دامان محیط زیست که احتمالا محیط زیست شهر خودش قائمشهر است.

حمید صفت بعد از آزاد شدن از زندان، تصویری از خنده مادرش را به اشتراک گذاشت و جمله همیشگی اش را تکرار کرد. “غلام ننمم”.

علیرضا آذر شاعر نوسرای محبوب تصویری از کارنامه پسرش به اشتراک گذاشته که خبر از وارد شدن یک شوک جدی به حساب بانکی او می دهد. ولی انصافا این مدل تازه آموزشی اصلا جذابیت و هیجان ندارد. آن موقع که ما سر ۲۵ صدم ضجه میزدیم و از استرس می مردیم خیلی اوضاع بهتر بود!

بهناز جعفری در کنار آقا یونا تدین بازیگران خوب سریال “بچه مهندس” به کارگردانی علی غفاری که خیلی خوب توانسته در این سریال از بازیگران خردسال بازی بگیرد. کاری که آشنایان با این حرفه خوب میدانند که چقدر سخت است.

ماجرای عجیب و باورنکردنی دزدی تندیس بازیگری ناصر ملک مطیعی از منزل دختر وی یکی دیگر از سوژه های تلخ مربوط این چند روز بود. فردی که جهت ادای دین و عرض تسلیت به منزل یک هنرمند فقید میرود و هنگام خروج تندیس را میزند زیر بغلش و آن را به دزدی میبرد. موضوعی که آناهیتا درگاهی و سایر بازیگران و صورت های معروف آن را رسانه ای کردند که به وسیله خانواده ملک مطیعی تایید شد. در این لحظه عبارتی جز “خاک بر سرت!” را جهت خطاب این دزد زبون مناسب نمی بینم.

بله فاطیما زن در این چند روز هم شما نفس کشیدید و هم تئاتر این شهر.

توئیت ترانه علیدوستی در مورد قصوری که شد و فرصتی که هنوز هست.

امیر مهدی ژوله هم تقریبا با ترانه هم نظر است و در مورد اینکه باید قدر زنده ها را تا هستند بدانیم، سخن گفته هست. مقصود همه این عزیزان هم کسی نیست جز بهروز وثوقی که میشود شرایط و امکان بازگشت وی به وطن را بررسی کرد و اگر از سخت گیری ها و لج بازی ها کاسته شود، میتوان از یک حسرت بزرگ دیگر جلوگیری کرد.

مریم معصومی در حال دانستن قدر داشته هایش، همان داشته هایی که موجب میشود هر هفته در یکی از کشور های خارجی در حال تفریح باشد.

هومن حاجی عبداللهی با این تصویر جالب مربوط به سریال “علی البدل”، تولد بهرام افشاری را تبریک گفت. ما هم این روز را به این هنرمند خوش قد و قامت کشورمان تبریک عرض میکنیم.

عکس قدیمی جالبی که ارژنگ امیر فضلی به اشتراک گذاشته و از فالوئر ها پرسیده حدس بزنند دو کودک حاضر در تصویر چه کسانی هستند. ارژنگ جان موش کور هم میتواند تشخیص بدهد که سمت راستی بیژن بنفشه خواه است و سمت چپی هم احتمالاً برادرش پژمان.

علی دایی جهت روحیه دادن به فرزند های تیم ملی همراه با مهدی پاشازاده به استانبول رفته بود که این تصویر را در کنار تیم گرفت و برایشان آرزوی موفقیت کرد. بازی شب گذشته کشور عزیزمان ایران با ترکیه را هم دیدید که تیم ملی چقدر خوب تن همه مان را لرزاند و موجبات استرسمان را فراهم کرد! تازه این توسون بود، ببینید اگر ایسکو باشد چه میشود! با هر سر توپ مدافعین تیم ملی میرفتند ماست بخرند. اصلا اوضاع غریب و دلواپس کننده ای بود! البته با این حجم از سلفی که فرزند های تیم ملی روی لنج های تفریحی استانبول و کافه های این شهر آپلود کرده بودند چنین بازی ای دور از انتظار نبود. امید واریم در این ۱۶ روز باقی مانده تیم سر و شکل بهتری پیدا کند تا حداقل آبرومندانه بازی کنیم.

چیکار میکنی اینجوری که سلفی میگیرم بیا آفتابشو یه کم کمترش کن!

(شهاب مظفری خطاب به ابر ها)

خبر بیماری و خوابیدن بودن بهمن بافایده در روزهایی که در غم از دست دادن یکی از بازیگران قدیمی خود هستیم، بار دیگر همه را دلواپس کرد. بهمن بافایده هم یکی دیگر از صورت هایی سینمای قبل انقلاب است که در سال های بعد مهجور و ممنوع الفعالیت ماند. ارزوی سلامتی و اصلاح هر چه سریع تر داریم جهت بهمن خان مفید. پست تینا پاکروان را در این مورد می بینید.

بهاره رهنما عصر ها پای برنامه ماه عسل می نشیند تا سوژه ها را خوب بشناسد و بعد پیدایشان کند تا کنار هم تصویر بگیرند.

“چه آرزوهایی که نمرد، چه سینه هایی که نسوخت…” تصویر العمل دیرهنگام محمدرضا فروتن به این رفتن ناباورانه.

مضمون ۹۰ درصد استوری های این روزهای سوشا مکانی همین هست. فعلا در مرحله دست هستند تا اینکه ببینیم انشاالله کی به مرحله صورت میرسند. منظورم نمایش آن در اینستاگرام است!

فرهاد ظریف، علی کریمی، محسن مسلمان و حامد حدادی در مراسم خوش حالی خیریه مهر لیلا که با حضور جمع کثیری از اشخاص هنری و ورزشی برگزار شد و حاشیه های زیادی هم داشت. قِر دادن جواد رضویان و علی اوجی با اجرای امید حاجیلی از حاشیه های کوچک این مراسم بود که فیلم های آن در کوچه بعد کوچه های اینستاگرام موجود است.

خاطره بازی بانو گیتی خامنه با تصویری قدیمی در کنار پدر.

آرام جعفری در کنار همسر و برادرش در مراسم خوش حالی تولد یکی از این عزیزان.

تینا پاکروان از ماجرای دزدی تندیس بازیگری ناصر ملک مطیعی حسابی عصبانی بود و در این پست به دزدی انگشتر ها و یادگار های مرحوم علی معلم در مراسم ختم ایشان هم اشاره کرد، موضوعی که از آن خبر نداشتیم. به نظر می آید این کار، یعنی حضور در منزل سلبریتی های فوت شده، یک بیزنس تازه جهت سارقین محترم است.

عکس هنری سارا رسولزاده، یکی از بازیگرانی که بیشترین تعداد پیج فیک را به نام خود دارند، تنها دلیلش هم عدم حضورشان در این فضاست.

السا فیروزآذر، تهمینه میلانی، ماهور الوند، محمد نیک بین و تورج منصوری بار دیگر جهت پخش فیلم “ملی و راه های نرفته اش” به چین رفته اند. به نظر می رسد زن میلانی فیلمش را جهت تمامی جشنواره های سینمایی چین فرستاده است و هر ماه به یکی از شهر های این کشور سفر کرده و حسابی خوش می گذرانند.

عرفان ابراهیمی هم در باد محبوبیت یک هویی بعد از پخش سریال، دارد حسابی لایک بازی میکند.

بهنام بانی و رفقایش در سیدنی، در حال آماده کردن خود جهت اجرای کنسرت. در سالنی که ای کاش پایشان میشکست و در آن اجرا نمی کردند، چون نمیدانند چه عواقبی برایشان خواهد داشت!

برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | سریال | تصویری | بازیگران | عکس قدیمی | مراسم ختم | اینستاگرام | ناصر ملک مطیعی | بازیگران قدیمی

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۵)

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۵)

تصویر مربوط به دانلود چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۵)

نویسنده : getblogs

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی
  • سایت خرید کتاب های خارجی
  • انتشارات کتاب خارجی
  • نمایشنامه
  • رفتن به نوار ابزار