گت بلاگز

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز رپورتاژ آگهی چکونه انگیزه و شادی را به محیط کار خود بیاوریم؟

چکونه انگیزه و شادی را به محیط کار خود بیاوریم؟

سوالی که برای بسیاری از صاحبان شرکت‌ها پیش می‌آید این است که چگونه محیط کار پویا و با نشاطی داشته باشند و انگیزه و روحیه پرسنل خود را بالا ببرند؟

باید بدانید که پرسنل سازمان نیز مانند هر انسان دیگری نیاز به تشویق شدن و تزریق انگیزه و امید دارند. این افراد در صورتی که تلاش‌های شما را برای راضی نگه‌داشتنشان ببینند انگیزه می‌گیرند و بیش از پیش در حرفه خود تلاش می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم چرایی این مبحث را با هم مرور کنیم.

هدایای سازمانی چیست و چرا پرسنل سازمان نیاز به هدایا دارند؟

هدایای سازمانی پیشکشی است که یک شرکت یا سازمان به جهت قدردانی از کارمندان و پرسنل سازمان به آنها اهدا می کند. باید بدانید که هدایایی که به کارمندان خود تقدیم می‌کنید، باعث افزایش روحیه تیمی انگیزه و تلاش آن‌ها می‌شود. به طور مثال اگر برای انجام پروژه‌ای خاص هدایا در نظر بگیرید، پرسنل شما تشویق می‌شوند که آن پروژه را به نحو احسن انجام دهند.

تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که هدایای سازمانی بیش‌تر از هدایای نقدی برای کارمندان موجب انگیزه می‌شوند. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به دلایلی که این هدایای تبلیغاتی برای سازمان منفعت به وجود می‌آورند.

هدایای تبلیغاتی با هر بودجه‌ای قابل اجرا هستند

شما با هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید برای افراد سازمان خود هدیه تبلیغاتی سفارش دهید. رنج گسترده ای از هدایای سازمانی پیش روی شماست که دست شما را در انتخاب باز می گذارد.

سلیقه و نظر کارمندان  را در انتخاب هدیه جویا شوید.

حتما قبل از تهیه هدایایی برای پرسنل خود سعی کنید دیدگاهی جامع نسبت به سلایق و نیازمندی های آنها داشته باشید. همچنین به شما پیشنهاد دهیم برای افزایش بازخورد و تاثیرگذاری هدایای سازمانی، طیفی از هدایا را مطابق با بودجه و استراتژی خود انتخاب کنید و سپس از کارمندان و پرسنل خود درباره آنها نظرسنجی کنید و اجازه دهید خود از این بین انتخاب کنند که چی میخواهند.

هدایای تبلیغاتی در خاطرها می‌مانند

هدایایی که با لوگوی خود به کارمندان می‌دهید مانند خاطره‌ای خوش همیشه در یاد آن‌ها باقی خواهد ماند. اگر از فردی که مدت کوتاهی در یک شرکت کار کرده‌است بپرسید حتما پاداش مالی را آنچنان به یاد نمی‌آورد، اما دریافت یک هدیه زیبا فراموش شدنی نخواهد بود و خاطره ای ماندگار را در ذهن فرد به جای می گذارد.

هدایای تبلیغاتی موجب افزایش بهره‌وری پرسنل سازمان می شوند

اینگونه هدایا حس با ارزش بودن را برای مخاطب ایجاد می‌کند. هرچه افرادی که برای شما کار می‌کنند اعتماد به نفس بالاتری داشته باشند و حس مهم بودن در سازمان به آن‌ها دست دهد به تبع بیش‌تر کار کرده و در تصمیم‌گیری‌ها بیش‌تر شرکت خواهند کرد.

به عنوان مثال کارمندی که درامد مشخص ماهیانه ای دارد ممکن است با اضافه‌شدن حقوق یا دریافت پاداش برای انجام یک پروژه خوشحال شود، اما بعد از یک ماه برایش عادی می شود و از خاطرش می رود. ولی یک هدیه کاربردی مانند فلاسک چای یا لیوان‌ شیکی که همیشه در طول روز در دست خواهد داشت، یا یک ست رومیزی شیک که روی میزکارش خودنمایی می کند یا پاوربانکی که لحظه های حساس به دادش می رسد میتواند همیشه در خاطرش ماندگار شود و به یادش بیاورد چقدر برای سازمان و مدیرانش ارزشمند است.

هدایای سازمانی که می‌توانیم به کارمندان بدهیم

هدایای سازمانی حیطه گسترده ای از اقلام تبلیغاتی را شامل می شوند و همین امر دست شما را باز خواهد گذاشت که متناسب با استراتژی سازمان خود و بودجه آن بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی بعضی از این گروه محصولات می پردازیم

محصولات دیجیتال

هدایای دیجیتال شامل پاوربانک‌های زیبا، هدست‌های بلوتوثی با کیفیت صدای عالی، اسپیکر‌های طرح چوب و ایرپادهای کاربردی برای مکالمه هستند که هرکدام به نوبه خود می‌توانند کارمندان را به وجد بیاورند.

صنایع دستی

صنایع دستی همواره به عنوان هدایایی نفیس و ارزشمند تلقی می شوند که حاصل ذوق و سلیقه و هنر بی نظیر ایرانیان است. ظروف میناکاری با طرح های ظریف و زیبایش نگاه هرکسی را مبهوت خود می‌کنند. همچنین ست‌های الماس‌کاری، ظروف منبت کاری و پارچه های ترمه نشان از فرهنگ غنی ایران هستند که همه ما به آن مفتخریم.

ظروف تبلیغاتی و پذیرایی

ظروف تبلیغاتی شامل انواع ست های پذیرایی، لیوان و ماگ، فلاسک، قمقمه و بطری آب هستند که بسیار کاربردی می باشند و از نظر تبلیغاتی نیز به دلیل تاثیر شگرفی دارند.

لوازم خودرو

لوازم خودرو به عنوان هدیه سازمانی برای همه افرادی که خودرو دارند جذاب است. آفتاب‌گیر‌های شمعی را تصور کنید که با لوگوی شما زیر شیشه خودرو قرار می‌گیرند و لوگو را برای همه نمایش می‌دهند یا نظم‌دهنده‌های صندوق عقب را تصور کنید که تا چه اندازه می‌توانند برای کارمندان مفید باشند. همین مفید بودن باعث می‌شود که علاقه کارکنان به کار در شرکت شما بیش‌تر شده و انگیزه بیش‌تری پیدا کنند.

ابزار تبلیغاتی

هنگامی که از کلمه ابزار استفاده می‌کنیم یک تصویر به ذهن نمی‌آید. ابزار تبلیغاتی شامل انواع چراغ‌ مطالعه و چراغ قوه، دستگاه‌ بخور، ترازو، متر، ابزار چندکاره و جعبه ابزارها هستند.

چکیده

در این مطلب به لزوم خرید هدایای سازمانی برای پرسنل و کارمندان یک کسب و کار اشاره کردیم. گفتیم که چگونه هدایای تبلیغاتی موجب افزایش انگیزه و اعتماد به نفس کارکنان می‌شوند و اشاره کردیم که خاطره‌ای که از این هدایا در ذهن کارمند می‌ماند بسیار بیش‌تر از پاداش نقدی و مالی است.

در ادامه هم تعدادی از گروه محصولات طیف گسترده هدایای تبلیغاتی و سازمانی را معرفی کردیم.

 

تصویر مربوط به دانلود چکونه انگیزه و شادی را به محیط کار خود بیاوریم؟

نویسنده : getblogs

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی
  • سایت خرید کتاب های خارجی
  • انتشارات کتاب خارجی
  • نمایشنامه
  • رفتن به نوار ابزار