گت بلاگز

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز دسته‌بندی نشده کنترل و مدیریت حجم اینترنت با اسمارت وای فای

کنترل و مدیریت حجم اینترنت با اسمارت وای فای

اگر می‌خواهید که حجم اینترنتی و نحوه استفاده از آن را کنترل کنید، باید به سراغ اسمارت وای فای بیایید.

اسمارت وای فای ابزاری است که امکان انجام این کار را برای شما به خوبی فراهم می‌کند. البته، این موضوع تنها، یکی از امکانات این ابزار به حساب می‌آید و با استفاده از ویژگی‌های دیگر آن، شما قادر به انجام کارهای مختلفی خواهید بود.

اما برای به‌کارگیری درست آن‌ها، نیاز به آگاهی و آشنایی با مزیت‌ها و کاربردهای آن دارید. به همین دلیل در ادامه، تعریف دقیق اسمارت وای فای، معرفی و شرح ویژگی‎‌های شاخص آن و برخی از مهم‌ترین کاربردهایش را به انجام می‌رسانیم.

اسمارت وای فای چیست؟

اسمارت وای فای، در واقع یکی از محصولات برند اسمارت ایکس به شمار می‌رود. این شرکت کار خودش را در ابتدا با ارائه این ابزار و نام اسمارت وای فای شروع کرد؛ اما بعد از مدتی به خاطر گسترش حوزه فعالیت‌هایش و توسعه ابزارهایش، نام برند به اسمارت ایکس تغییر کرد.

اما اسمارت وای فای چیست؟ اسمارت وای فای، ابزاری برای کنترل و مدیریت وای فای به شمار می‌رود که این کار را به‌صورت تمام خودکار انجام می‌دهد. در واقع این تجهیز، واسطی بین کاربر نهایی مصرف اینترنت و میزبان آن به شمار می‌رود و امکان ارائه اینترنت به مخاطبان مختلف را با سرعت بالا فراهم می‌کند. به این صورت کاربران مراجعه‌کننده رضایت بیشتری از خدمات پیدا می‌کنند و افراد شاغل در مجموعه در هنگام انجام کارهای مختلف راحت‌تر خواهند بود.

همچنین این ابزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید اطلاعات مهم مشتریان مانند شماره تلفن همراه آن‌ها را به آسانی جمع‌آوری کنید و بتوانید از آن‌ها در مواقع لزوم به راحتی استفاده کنید. یکپارچگی، یکی دیگر از مشخصات اصلی این تجهیز به شمار می‌رود که اجازه می‌دهد تا بتوانید اطلاعات کاربران را در بخش‌های مختلف مانند باشگاه مشتریان و بخش فروش به کار بگیرید.

کنترل و مدیریت حجم اینترنت با اسمارت وای فای

ویژگی‌ها و مزایای اسمارت وای فای چیست؟

مزیت‌های اسمارت وای فای بسیار زیاد است و همین عامل باعث می‌شود تا بتواند در کنترل و مدیریت حجم اینترنت و بخش‌های مختلف دیگر کمک زیادی کند. در این قسمت، به معرفی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌ها برای شما می‌پردازیم تا به آگاهی و آشنایی کاملی در این زمینه برسید و بتوانید از آن‌ها به خوبی در جهت اهداف مختلف خودتان استفاده کنید.

·         برخورداری از سیستم احراز هویت خودکار و معتبر

احراز هویت مشتریان، موضوع مهمی است و باید به خوبی صورت بگیرید تا در صورت بروز چالش، بتوان آن‌ها را به راحتی حل و فصل کرد. اسمارت وای فای این امکان را به شما می‌دهد و کمک می‌کند تا بتوانید جلوی استفاده ربات‌ها یا دیگر موارد غیرمجاز از اینترنت خودتان را به راحتی بگیرید.

·         امکان نصب راحت آن و عدم نیاز به زیرساخت‌های پیچیده

برخلاف بسیاری از تجهیزات که برای نصب، نیاز به زیرساخت پیچیده دارند، اسمارت وای فای را می‌توانید به راحتی نصب کنید و برای کنترل وای فای مجموعه خودتان آن را به کار بگیرید. به این صورت همه افراد، قابلیت استفاده از آن را خواهند داشت و با محدودیت در این زمینه مواجه نمی‌شوند.

·         برخورداری از سیستم ذخیره اطلاعات ابری

اطلاعات مشتریان شما روی یک سیستم جامع ابری ذخیره می‌شود. دیتاهای موجود روی فضای ابری پاک نمی‌شوند، شما می‌توانید در فضاها و جاهای مختلف به آن‌ها دسترسی داشته باشید و از آن‌ها برای اهداف مختلف خودتان استفاده کنید.

·         امکان تعریف مدت زمان مجاز برای اتصال کاربران مختلف

برای کنترل و مدیریت بهتر وای فای مجموعه خودتان باید، کاربران مختلف وصل شده به آن را بشناسید و آن‌ها دسته‌بندی کنید. اسمارت وای فای با برخورداری از قابلیت گروه‌بندی، این اجازه را به شما می‌دهد و می‌توانید بر هر کدام از گروه حد مجاز و محدودیت‌های لازم را به راحتی اعمال کنید.

کنترل و مدیریت حجم اینترنت با اسمارت وای فای

·         همرسانی سوابق خرید کاربر همراه با هربار اتصال او

با هر بار اتصال کاربر یا مشتری به سیستم وای فای شما، او می‌توانید سوابق خرید خودش را ببیند و با توجه به آن‌ها انتخاب کند. به این صورت مشتری می‌تواند راحت‌تر از خدمات شما استفاده کند و رضایت بیشتری خواهد داشت. همچنین این امکان به شما کمک خواهد کرد تا متوجه شوید که مشتری، بیشتر به چه نوع محصولاتی علاقه‌مند است.

در چه زمینه‌هایی اسمارت وای فای کاربرد دارد؟

اسمارت وای فای در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد که در این قسمت دو مورد از مهم‌ترین آن‌ها را برای شما بیان می‌کنیم و توضیحات لازم در مورد آن‌ها را می‌دهیم.

·         مدیریت سرویس وای فای رایگان به کاربران

اصلی‌ترین کاربرد اسمارت وای فای، مدیریت حجم اینترنت مصرف‌شده از طریق سرویس وای فای رایگان است. به این صورت شما می‌توانید، مصرف افراد مختلف را مشاهده کنید و به تدریج با گروه‌بندی و قابلیت‌های دیگر این تجهیز، آن را بهبود دهید. این موضوع باعث می‌شود تا هزینه‌هایتان در این زمینه کاهش پیدا کند و بتوانید صرفه‌جویی اقتصادی خوبی به انجام برسانید.

·         بازاریابی و جذب مشتری بیشتر

در هنگام اتصال، افراد مختلف باید شماره و اطلاعات پایه خودشان را در اسمارت وای فای، وارد کنند. این کار به شما امکان دسترسی به اطلاعات آن‌ها را می‌دهد و می‌توانید با استفاده از دیتای موجود، برای این افراد پیامک تبلیغاتی بفرستید. این کار کمک می‌کند تا میزان جذب مشتری شما به طور قابل‌توجهی بهبود پیدا کند و اینکه شما بتوانید بازاریابی بهتر و کم‌هزینه‌تری را به انجام برسانید.

کنترل و مدیریت حجم اینترنت با اسمارت وای فای

نحوه کارکرد اسمارت وای فای به چه صورتی است؟

در ابتدا، مشتری باید وای فای موردنظر خودش را از لیست موجود در گوشی تلفن همراهش انتخاب کند. پس از آن به صفحه‌ای هدایت می‌شود که باید در آن‌جا، شماره موبایلش را وارد کند تا برای او کد اعتبارسنجی فرستاده شود. پس از ارسال کد و واردکردن آن توسط فرد، اینترنت به طور خودکار متصل می‌شود و به مشتری اعلام می‌گردد که برای چه مقدار ساعت می‌توانید از چه میزان حجم اینترنت استفاده کند.

اسمارت وای فای؛ بهترین ابزار برای مدیریت حجم اینترنت ارائه‌شده به کاربران

اسمارت وای فای، بهترین ابزار برای کنترل و مدیریت اینترنت به شمار می‌آید و به شما کمک می‌کند تا این کار را به خوبی انجام دهید. زیرا از قابلیت‌های فراوانی همچون فضای ابری ذخیره‌سازی اطلاعات و امکان گروه‌بندی برخوردار است. همچنین از آن می‌توان برای کاربردهای دیگری همچون جذب مشتری و بازاریابی بهتر نیز استفاده کرد. بنابراین خرید و استفاده از آن را برای کنترل اینترنت مجموعه موردنظرتان را توصیه می‌کنیم.

سرویس وای فای هوشمند به عنوان اولین سرویس اسمارت ایکس، امکان مدیریت هوشمند وای فای را برای کسب و کارها فراهم کرده است. همچنین با آگاهی از نیاز کسب و کارهای مختلف قابلیت هایی از جمله ارسال نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات مشتریان نیز به آن اضافه گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اسمارت ایکس به نشانی اینترنتی www.smartx.ir  مراجعه کنید.

تصویر مربوط به دانلود کنترل و مدیریت حجم اینترنت با اسمارت وای فای

نویسنده : getblogs

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی تحلیلی
  • خرید کتاب فیزیکی از آمازون
  • افست کتاب زبان اصلی
  • چاپ افست کتاب
  • خرید کتاب از گوگل پلی
  • مجله نیوانگلند
  • خرید pdf کتاب خارجی
  • سایت خرید کتاب های خارجی
  • انتشارات کتاب خارجی
  • نمایشنامه
  • رفتن به نوار ابزار